sklepy internetowe | wdrożenia ecommerce

Blog

Landing page - skuteczne narzędzie zwiększające sprzedaż

Landing page (strona docelowa)- jest to pierwsza strona na którą trafiają użytkownicy po kliknięciu w banner, e-mail, link sponsorowany lub inny link reklamowy. Strona docelowa może być zarówno stroną samodzielną,jak i elementem większej witryny. Pozyskiwanie klienta polega na zasadzie działań akwizycyjnych.

Landing page to rozszerzenie treści znajdującej się w reklamie. Najczęściej nie jest polega to na przekierowaniu na stronę główną, lecz do miejsca specjalnie przygotowanego dla potrzeb danej oferty. Działania te mają na celu podjęcie konwersji, czyli dążą do tego aby użytkownik po kliknięciu w link reklamowy podjął określone akcje. To działanie wartościowe dla każdej firmy. 

Zmiany w prawie ecommerce po 25 grudnia 2014

25 grudnia 2014 w życie weszły nowe przepisy dotyczące branży e-commerce zarówno w naszym kraju jak i w całej Unii Europejskiej. Mają one na celu ujednolicenie i doprecyzowanie przepisów dotyczących umów konsumenckich. Nowa ustawa zmieniła sposób prowadzenia handlu elektronicznego oraz wygląd sklepów internetowych. Sprzedawcy będą mieli do spełnienia aż 21 obowiązków informacyjnych. Eksperci zapewniają , że zmiana ma przyczynić się do pobudzenia rozwoju handlu elektronicznego oraz sprawić, aby każdy klient był jeszcze bardziej chroniony, zapewniając mu bezpieczeństwo podczas zakupów w sieci.